Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji
Naczelnik - Piotr Sienkiewicz
ul. Poznańska 129/133
05-850 Ożarów Mazowiecki
-
Naczelnik – tel.: 22 733 72 10, e-mail: administracja
pwz [dot] pl
-
Pracownicy – tel.: 22 733 72 71
-
Zamówienia Publiczne – tel.: 22 733 72 12
Zadania Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Administracji realizowane są przez Referaty:
- Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych:
- uczestnictwa w opracowywaniu wieloletnich programów inwestycyjnych;
- przygotowania wymaganej dokumentacji realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;
- uczestnictwa w przygotowywaniu materiałów przetargowych dotyczących realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;
- organizacja i nadzór remontów bieżących i konserwacji infrastruktury Starostwa;
- organizacja nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi;
- rozliczania oraz przekazywanie do użytkowania zrealizowanych zadań;
- przygotowywania dokumentacji związanej z przeglądami technicznymi budynków Starostwa;
- gromadzenia i przechowywania dokumentacji budynków i budowli Starostwa;
- prowadzenia książek obiektów budowlanych Starostwa.
- prowadzenie rejestru udzielanych przez Starostwo zamówień publicznych;
- określanie procedur prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- przygotowywanie (wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania) dokumentacji przetargowej zgodnej z przepisami wynikającymi z ustawy Pzp. Wydziały wnioskujące o przeprowadzenie postępowania są zobowiązane do opracowania załącznika merytorycznego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
- przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń (Biuletyn Zamówień Publicznych UZP, Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Biuletyn Informacji Publicznej PWZ, tablica informacyjna Starostwa) o wszczętych i zakończonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
- udzielanie wyjaśnień i przygotowywanie (wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania) odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prowadzonego postępowania przed złożeniem przez Wykonawców ofert, z zachowaniem terminów przewidzianych ustawą Pzp;
- wspólnie z Wydziałami wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania dokonywanie oceny złożonych ofert, ich zgodności z ustawą Pzp i SIWZ;
- wzywanie Wykonawców do ewentualnych wyjaśnień treści złożonych ofert oraz koniecznych uzupełnień oświadczeń i dokumentów;
- sporządzanie protokołów oraz dokumentacji podstawowych czynności związanych z prowadzonymi postępowaniami;
- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć na złożone przez Wykonawców odwołania oraz występowanie w imieniu Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą;
- opracowywanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Starostwo oraz bieżące ich aktualizowanie;
- Referat Administracyjno-Gospodarczy:
- opracowywanie projektu planu wydatków finansowych związanych z bieżącym utrzymaniem Starostwa;
- administrowanie budynkami Starostwa, w tym przygotowywanie umów cywilnoprawnych na dostawę mediów, odbiór odpadów komunalnych oraz udostępnianie powierzchni użytkowych;
- realizacja zamówień związanych z zapewnieniem wyposażenia stanowisk pracy w niezbędne urządzenia techniczne, materiały biurowe oraz meble;
- prowadzenie spraw związanych z bieżącym zaopatrzeniem Starostwa;
- prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;
- nadzorowanie napraw i konserwacji sprzętu, środków trwałych i wyposażenia Starostwa;
- zabezpieczenie łączności telefonicznej, internetowej i alarmowej w Starostwie;
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych majątku Starostwa, z wyjątkiem ewidencji gruntów;
- gospodarowanie samochodami służbowymi Starostwa;
- utrzymanie czystości i porządku w budynku Starostwa oraz w jego otoczeniu;
- koordynowanie całością spraw związanych z otwieraniem, zamykaniem i zabezpieczeniem budynku;
- realizacja zamówień dotyczących zakupu pieczątek oraz tablic informacyjnych;
- prowadzenie rejestru oraz realizacja zamówień dotyczących pieczęci urzędowych;
- organizowanie imprez okolicznościowych dla pracowników Starostwa;